Ξεκίνησε τη λειτουργία του το ηλεκτρονικό παρατηρητήριο του ΤΕΕ για την καταγραφή προβλημάτων μηχανικών και τεχνικών εταιρειών από την κρίση του κορωνοϊού.
Όπως αναφέρει στην ιστοδελίδα του το ΤΕΕ, «η Διοικούσα Επιτροπή του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος αποφάσισε το ΤΕΕ να δημιουργήσει ηλεκτρονικό παρατηρητήριο καταγραφής των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι μηχανικοί καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης, ανοιχτό στα μέλη του ΤΕΕ, όπου οι μηχανικοί μέλη του – αλλά και οι εγγεγραμμένοι τεχνολόγοι και τεχνικές εταιρείες – θα μπορούν να καταγράφουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν και τις προτάσεις τους σε ειδικά ζητήματα, ώστε το ΤΕΕ να έχει κατά τον δυνατόν «ζωντανή» καταγραφή και μετά από επεξεργασία να προωθεί προτάσεις προς τις αρμόδιες αρχές.
Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη μόνο για εγγεγραμμένους στα μητρώα του ΤΕΕ από εδώ.
Ο ενδιαφερόμενος, αφού καταχωρήσει τα στοιχεία του, επιλέγει το πεδίο δραστηριότητάς του (Δημόσια Έργα, Ιδιωτικά Έργα, Άλλο), την κατηγορία του προβλήματος που αναφέρει, σχολιάζει ή προτείνει λύση (Ασφαλιστικές Εισφορές, Φορολογικές Υποχρεώσεις, Θέματα Ρευστότητας, Μετακινήσεις, Άλλο) και καταγράφει το μήνυμά του και μετά την καταχώρηση λαμβάνει online μήνυμα επιβεβαίωσης.
Τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών, σύμφωνα με τη σχετική δήλωση απορρήτου, διατηρούνται από το ΤΕΕ μόνο για την περίοδο της κρίσης και τυχόν διαβίβαση των προβλημάτων – αιτημάτων – προτάσεων σε κρατικούς φορείς θα γίνει χωρίς τη διαβίβαση προσωπικών δεδομένων.
Οι ειδήσεις της Κατερίνης και της Πιερίας με ένα κλικ.