Επόμενο βήμα τα «ταξίδια εξοικείωσης»
Το αυξημένο ενδιαφέρον για τις πόλεις της Κεντρικής Μακεδονίας στον τομέα του συνεδριακού τουρισμού διαφάνηκε κατά τη φετινή συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή έκθεση συνεδριακού τουρισμού “IBTM” 2019, που πραγματοποιήθηκε στη Βαρκελώνη της Ισπανίας (19-21 Νοεμβρίου 2019).
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και το Thessaloniki Convention Bureau ένωσαν τις δυνάμεις τους για μια ισχυρή παρουσία σε μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις συνεδριακού τουρισμού, όπου πραγματοποιήθηκαν συναντήσεις B2B networking και group presentations σε επαγγελματίες διοργανωτές συνεδρίων, συναντήσεων και εκδηλώσεων της εγχώριας και διεθνούς αγοράς που ενδιαφέρονται για τον προορισμό. Η ισπανική αγορά θεωρείται μια πολλά υποσχόμενη αγορά και το ενδιαφέρον για την Κεντρική Μακεδονία έχει αυξηθεί πολύ τα τελευταία δύο χρόνια.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρατηρήθηκε επίσης για τη Θεσσαλονίκη από τις αγορές της Γαλλίας, της Αμερικής και του Ισραήλ χάρη στον πολυπολιτισμικό χαρακτήρα και την ιστορική ταυτότητα της πόλης, ενώ επαγγελματίες που ασχολούνται με τη διοργάνωση συνεδρίων για μικρότερα γκρουπ ενδιαφέρθηκαν και για τις υπόλοιπες ενότητες της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, προκειμένου να συνδυάσουν και άλλα τουριστικά προϊόντα και δραστηριότητες που προσφέρουν οι περιοχές αυτές, όπως ο οινοτουρισμός και ο πολιτιστικός τουρισμός.
Αξίζει να σημειωθεί ότι στο πλαίσιο των δράσεων για την προώθηση του συνεδριακού τουρισμού η Διεύθυνση Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σχεδιάζει ταξίδια εξοικείωσης (fam trips) και στοχευμένα εργαστήρια στο συνεδριακό τουρισμό (workshops) από κοινού με το Thessaloniki Convention Bureau και σε συνεργασία με τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό.
«Η μεγάλη δυναμική της πόλης της Θεσσαλονίκης και η πολυπολιτισμική της ταυτότητα αναδείχθηκαν σε μία από τι μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις συνεδριακού τουρισμού. Οι περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας θεωρούνται από τους επαγγελματίες του χώρου ανερχόμενοι προορισμοί που μπορούν να φιλοξενήσουν μεγάλα και μικρά συνέδρια και διαθέτουν τις κατάλληλες υποδομές. Με τη συμμετοχή μας στη διεθνή έκθεση συνεδριακού τουρισμού ΙΒΤΜ στη Βαρκελώνη, απευθυνθήκαμε σε διοργανωτές συνεδρίων που αναζητούν νέους προορισμούς για τις συναντήσεις τους, προσφέροντάς τους αυθεντικές εμπειρίες και δραστηριότητες σε περιοχές που δεν απέχουν πολύ από το χώρο διεξαγωγής του συνεδρίου» υπογράμμισε ο Τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος.
Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στατιστικά στοιχεία, οι αφίξεις επιβατών από την Ισπανία στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» της Θεσσαλονίκης έφθασαν τις 11.500 επισκέπτες μέχρι τον Οκτώβριο του 2019, δηλαδή κυμάνθηκαν περίπου στα ίδια επίπεδα του 2018, ενώ συνολικά οι διεθνείς αφίξεις επιβατών προσέγγισαν τα 4.200.000 άτομα, σημειώνοντας αύξηση 8.2% σε σχέση με το 2018.
Δυναμική η συμμετοχή και στην «Eco Life Scandinavia and Nordic Organic Food Fair 2019
Για δεύτερη χρονιά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχε δυναμικά στη διεθνή έκθεση τροφίμων και ποτών “Eco Life Scandinavia and Nordic Organic Food Fair 2019”, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Μάλμο της Σουηδίας, στο εκθεσιακό κέντρο MälmoMässan.
Το περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας φιλοξένησε εννέα επιχειρήσεις από την Κεντρική Μακεδονία, οι οποίες είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τα μοναδικά και εκλεκτά αγροτικά προϊόντα που παράγονται στην Κεντρική Μακεδονία και να τα προωθήσουν σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις από όλη την Σκανδιναβία μέσα από επαγγελματικές συναντήσεις.
Το περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας τίμησαν με την παρουσία τους οι Πρέσβεις της Ελλάδας στη Σουηδία Ανδρέας Φρυγανάς και στη Δανία Νικόλαος Κοτροκόης, αντίστοιχα, ο Γραμματέας Α’ του Προξενικού Γραφείου Κοπεγχάγης Θεοδόσιος Θέος, ο επίτιμος Πρόξενος της Ελλάδας στο Μάλμε Σωτήριος Δίκος και ο Σύμβουλος Α’ Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Παντελής Γιαννούλης.
Η διοργάνωση “Eco Life Scandinavia and Nordic Organic Food Fair 2019” πραγματοποιήθηκε φέτος σε διπλή μορφή, καθώς περιλάμβανε βιολογικά προϊόντα διατροφής και περιποίησης, όπως βιταμίνες, μπάρες, συμπληρώματα διατροφής, καλλυντικά, οικολογικά προϊόντα και ρούχα, αλλά και προϊόντα ΠΟΠ και ΠΓΕ (φρέσκα φρούτα και λαχανικά, βότανα, τυροκομικά και γαλακτοκομικά προϊόντα, μαρμελάδες, ροφήματα, μέλι, όσπρια, ελαιόλαδο κ.α.). Παράλληλα, για πρώτη φορά, λειτούργησε ειδικός χώρος, Naked Drinks, για τα φυσικά και βιολογικά και αλκοολούχα ποτά (craft μπύρες, κρασιά, λικέρ, αποστάγματα).
«Η εξωστρέφεια των μακεδονικών προϊόντων του πρωτογενή τομέα αποτελεί κυρίαρχο στόχο για την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας. Με τη συμμετοχή της Περιφέρειάς μας σε εξειδικευμένες εκθέσεις, όπως η συγκεκριμένη, εντείνουμε τις προσπάθειές μας για τη διείσδυση των επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας σε δυναμικές αγορές του εξωτερικού», τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας Σωτήρης Μπάτος.
Οι ειδήσεις της Κατερίνης και της Πιερίας με ένα κλικ.