Μενού Κλείσιμο

Επιμελητήριο – Με ισχυρό και λογικό «τρίπτυχο» στη μάχη της προβολής της Πιερίας

Εντείνει τις προσπάθειές του το Επιμελητήριο Πιερίας, για την προβολή της Πιερίας στοχεύοντας αυτήν την φορά, όχι σε κάποια μεγάλη αγορά του εξωτερικού, αλλά στην αγορά των Αθηνών. Με τη συνδρομή της Αντιπεριφέρειας, του δήμου Κατερίνης, αλλά και φορέων του τουρισμού της περιοχής μας, προχωρά σε μια διαφορετικού τύπου «καμπάνια», αξιοποιώντας τα εργαλεία του διαδικτύου, για την προσέλκυση Ελλήνων επισκεπτών.

Το απόγευμα της Τετάρτης στο Επιμελητήριο, παρουσιάστηκε μια πρώτη «γεύση» από το τι περιλαμβάνει η φετινή καμπάνια η οποία επιχειρεί να προσελκύσει επισκέπτες βασιζόμενη στο (απολύτως) λογικό τρίπτυχο ακτογραμμή 70 χιλιομέτρων-απόλυτο βουνό (Όλυμπος)-μια ευθεία δρόμος.

«Καλό είναι να υπάρχει ένα ενιαίο μήνυμα» υπογράμμισε κατά την παρουσίαση της πρότασής του ο κ. Χέλμης ένας άνθρωπος που έχει αναλάβει και έχει φέρει εις πέρας με επιτυχία ανάλογες καμπάνιες άλλων περιοχών με γνωστότερη για εμάς αυτήν της Κεντρικής Μακεδονίας.

Ο κ. Χέλμης τόνισε ότι η φετινή τουριστική προβολή διαφέρει από εκείνες των προηγούμενων ετών, λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί από την πανδημία. Πρόκειται για «αμυντική καμπάνια» η οποία λαμβάνει υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες στοχεύοντας να περιορίσει τις συνέπειες της κρίσης στον τουρισμό της Πιερίας.

«Ενισχύοντας τη δημοσιότητα, πολλαπλασιάζουμε την αποτελεσματικότητα» είπε χαρακτηριστικά σε άλλο σημείο, ενώ προφανώς και συμφώνησε με την άποψη του προέδρου του Επιμελητηρίου, ότι η Πιερία έχει τις προϋποθέσεις να προσελκύσει Έλληνες επισκέπτες και δη εκείνους που προγραμματίζουν διακοπές την τελευταία στιγμή και διαμένουν στο Λεκανοπέδιο της Αττικής. «Αυτό που θέλουμε να δουν» (οι εν δυνάμει έλληνες επισκέπτες) είναι μια περιοχή ασφαλή και εύκολα προσβάσιμη, είπε ο κ. Χέλμης, σημειώνοντας ότι η όποια προβολή θα πρέπει να γίνει στοχευμένα και σε συγκεκριμένες ημερομηνίες, με δεδομένο ότι ειδικά φέτος όσοι προγραμματίσουν διακοπές θα το πράξουν στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή. Το «μυστικό» είναι την συγκεκριμένη στιγμή που κάποιος θα προγραμματίζει διακοπές να έχει στο μυαλό του και την επιλογή της Πιερίας η οποία, όπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε, «στην πραγματικότητα έχει ασύγκριτα πλεονεκτήματα» σε σχέση με άλλες περιοχές.

Όπως τόνισε ο κ. Χέλμης, «επικεντρώνουμε εκεί που δεν έχουμε στοχεύσει ακόμη», ενώ σε ότι αφορά την καμπάνια αυτή (κυρίως) θα είναι διαδικτυακή με προσεγμένη επιλογή μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αλλά και χρόνου.

«Η προσπάθεια θα πρέπει να είναι διαρκής και να μην σταματήσει» υποστήριξε από την πλευρά του ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, ο οποίος για μια ακόμη φορά ζήτησε τη συνεργασία των φορέων η οποία πρέπει να είναι ουσιαστική και να μεταφράζεται και σε οικονομική υποστήριξη του εγχειρήματος.

Την συμμετοχή (και σε επίπεδο χρηματοδότησης) στην προσπάθεια δήλωσε και η αντιπεριφερειάρχης Πιερίας, η οποία παραδέχθηκε ότι «σπάνια ασχοληθήκαμε με τον εγχώριο τουρισμό», ωστόσο τόνισε πως η Πιερία είναι ένας γνωστός τουρισμός, αφού εδώ και πολλά χρόνια υπάρχει μια συλλογική προσπάθεια προς αυτήν την κατεύθυνση.

Την πρόθεση του Δήμου Κατερίνης να συμμετάσχει στην προσπάθεια, μετέφερε στη συνάντηση ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου. Ο κ. Λιακόπουλος, αναφέρθηκε παράλληλα και στις ενέργειες που έχει ξεκινήσει ο δήμος για την προβολή της περιοχής, μέσω της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής που έχει συστήσει.

Να σημειωθεί ότι τις επόμενες ημέρες, αναμένεται να δοθεί στη δημοσιότητα το οπτικοακουστικό υλικό, κομμάτια του οποίου, είχαν την ευκαιρία να δουν όσοι συμμετείχαν στη συνάντηση.

Αν θέλετε να λαμβάνετε εγκαίρως τις ειδήσεις πατήστε εδώ

Οι ειδήσεις της Κατερίνης και της Πιερίας με ένα κλικ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ