Μενού Κλείσιμο

Γιώργος Καραλής (αντιδήμαρχος Δίου-Ολύμπου): Στόχος να μην μείνει κανένας πίσω

  1. Γιατί να επισκεφθεί μια οικογένεια το Δήμο σας;

Για έναν συνδυασμό πλεονεκτημάτων που διαθέτει. Πρώτα από όλα συνδέεται με άψογο εθνικό οδικό δίκτυο και μπορεί κάποιος να επισκεφθεί τις περιοχές μας είτε με τρένο, είτε με λεφωοφρείο. Οι επιλογές σε παραλία είναι πολλές και μπορεί να ικανοποιήσει και εκείνους που αναζητούν οργανωμένες αλλά και εκείνους που επιλέγουν ελεύθερες παραλίες για το μπάνιο του. Οι ξενοδοχειακές μονάδες, πέρα από όλες τις άλλες υπηρεσίες που προσφέρουν, διαθέτουν χώρους φιλοξενίας παιδιών κάτι σημαντικό για μια οικογένεια. Σε όλα αυτά, θα μπορούσαμε να προσθέσουμε ότι ο Δήμος μας είναι ένας ασφαλής προορισμός, με απίστευτο φυσικό τοπίο και ένα μυθικό βουνό…

 

  1. Κάποιοι πιστεύουν ότι επενδύονται από πλευράς φορέων περισσότερα σε διαφήμιση, παρά σε υποδομές που θα προσέλκυαν επισκέπτες και κυρίως θα τους «ανάγκαζαν» να επισκεφθούν ξανά την περιοχή μας.

Κάθε περιοχή χρειάζεται επιπλέον υποδομές, δεν αποτελεί εξαίρεση ο Δήμος μας. Η δημοτική αρχή σχεδιάζει και προχωρά πάνω σε ένα πλάνο. Όπως έχει δηλώσει και ο δήμαρχος Βαγγέλης Γερολιόλιος, στόχος είναι να αξιοποίησει κάθε χρηματοδοτική ευκαιρία, είτε αυτή είναι από το «Πρόγραμμα Τρίτσης», είτε από το Ταμείο Ανάκαμψης και ήδη κάποια ουσιαστικά έργα έχουν εγκριθεί και προχωρούν. Παράλληλα επενδύουμε στην προβολή και θέλουμε να φτάσουμε σε όλο τον κόσμο. Δίνουμε μεγάλη βαρύτητα στην «ψηφιακή καμπάνια» διότι μας βοηθά να περάσουμε το μήνυμά μας σε κάθε γωνιά της γης.

 

  1. Για πρώτη φορά, οι τρεις δήμοι μέσω των αρμόδιων αντιδημαρχιών, συνεργάζονται για την ενίσχυση του τουριστικού προφίλ τους. Είναι νωρίς να κάνουμε μια πρώτη αποτίμηση αυτής της συνεργασίας;

Είναι η πρώτη φορά, που και οι τρεις δήμοι της Πιερίας, έχουν αντιδημαρχίες αρμόδιες για τον τουρισμό.

Από την πρώτη στιγμή ξεκινήσαμε να συζητάμε και να βάζουμε θέματα. Αντιληφθήκαμε γρήγορα πως ο προορισμός είναι κοινός πως και η στόχευση για την προώθηση του προορισμού θα μπορούσε να είναι  κοινή, ώστε να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες, σε περισσότερες περιοχές της Πιερίας. Φυσικά ο κάθε Δήμος κάνει το δικό του κομμάτι, αλλά κάτω από ένα κοινό brand name. Και οι τρεις αντιδήμαρχοι τουρισμού, έχοντας το πράσινο φως από τους δημάρχους μας, αντιληφθήκαμε γρήγορα το όφελος των συνεργασιών. Νομίζω ότι έχουν μπει οι βάσεις μέσα από αυτήν την συνεργασία, για να «στήσουμε» την κοινή προβολή του τόπου μας. Από αυτήν την προσπάθεια δεν απουσιάζει η Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας, καθώς και όποιος άλλος φορέας έχει αντιληφθεί την χρησιμότητα των κοινών δράσεων προβολής.

 

 

  1. Σε ποια σημεία επικεντρώνονται οι δράσεις σας; Και κυρίως τι είναι αυτό που κάνει αυτήν τη συνεργασία μια ουσιαστική πολιτική απόφαση και όχι μια απόφαση «επικοινωνίας»

Η συνεργασία και η ανταλλαγή προτάσεων μεταξύ των τριών αντιδημαρχιών, είναι στην κυριολεξία καθημερινή. Δεν υπάρχουν «μυστικά» στις δράσεις, που αποφασίζει καθένας για τον δήμο του. Όποια ιδέα έχουμε την καταθέτουμε, τη συζητάμε και από κοινού αποφασίζουμε ποιες θα υλοποιηθούν και ποιες είναι προς επεξεργασία και φυσικά έχουμε την πλήρη στήριξη των δημάρχων μας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα συνεργασίας, ο κοινός ιδιώτης συνεργατής που επιλέξαμε για την προβολή. Η συνεργασία μας έχει ως κεντρικό στόχο «να μην μείνει κανείς πίσω» σ’ αυτήν τη μεγάλη προσπάθεια προβολής του τόπου μας.

 

 

  1. Σε τι επίπεδο είναι η συνεργασία σας με άλλους φορείς, όπως πχ Αντιπεριφέρεια, Επιμελητήριο, Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας. Υπάρχει μια κοινή συνισταμένη ή οι δήμοι ακολουθούν ένα δικό τους μονοπάτι;

Η φιλοσοφία μας είναι ότι πρέπει να γίνονται υπό την ομπρέλα Π.Ε. Πιερίας. Έχουμε τη πλήρη στήριξη της Περιφέρειας. Είναι σημαντικό ότι ενεργοποιήθηκε ο ΠΟΤΑΠ. Ο ΠΟΤΑΠ είναι ένας οργανισμός που  είμαι βέβαιος ότι μπορεί να βοηθήσει τα μέγιστα την προσπάθεια που έχουμε ξεκινήσει οι τρεις δήμοι. Επίσης, η συνεργασία μας με την Ένωση Ξενοδόχων είναι άψογη.

 

  1. Κάποιοι υποστηρίζουν πως για την προσέλκυση επισκεπτών, δεν απαιτούνται μόνο χρήματα, αλλά και στόχευση. Η στόχευση ποια είναι από πλευράς σας;

Οι στόχοι είναι ξεκάθαροι. Επιλέγουμε να απευθυνθούμε νέες αγορές, χωρίς να παραμελούμε την παραδοσιακή αγορά επισκεπτών. Πρόθεση και στόχευση είναι να προσελκύσουμε ακόμη περισσότερους επισκέπτες από την Κεντρική Ευρώπη. Είναι πλεονέκτημα το αεροδρόμιο Μακεδονία και το οδικό δίκτυο που το συνδέει με την Πιερία. Σε μια ώρα από το «Μακεδονία», ο επισκέπτης μπορεί να βρίσκεται στο Λιτόχωρο ή σε όποια άλλη περιοχή της Πιερίας θα επιλέξει να περάσει τις διακοπές του.

 

  1. Κλείνοντας, θα ήθελα να μου κάνετε μια εκτίμηση για τη φετινή τουριστική περίοδο, με δεδομένο ότι είναι η δεύτερη συνεχόμενη, υπό ιδιαίτερες υγειονομικές συνθήκες

Σίγουρα είναι καλύτερη από εκείνη του 2020. Ήδη ξεπεράσαμε τα περσινά νούμερα επισκεπτών. Ο στόχος του 50% στη διαμονή μπορεί να επιτευχθεί. Η εστίαση κινείται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα φέτος και σ’ αυτό συμβάλει το γεγονός ότι δεχόμαστε μεγάλο αριθμό ημερήσιων επισκεπτών. Τα ξενοδοχεία κινούνται με μέση πληρότητα άνω του 60%, ενώ σε πιο χαμηλό ποσοστό είναι η πληρότητα των ενοικιαζομένων δωματίων. Ιδιαίτερα ικανοποιητική είναι συμμετοχή των επισκεπτών μέσω κοινωνικού τουρισμού, οι οποίοι επιλέγουν Πιερία. Νομίζω ότι ο Δήμος Δίου-Ολύμπου έχει συμβάλει τα μέγιστα, ώστε η περιοχή μας να είναι στην επιλογή ως προορισμού επισκεπτών από τη νότια Ελλάδα και κυρίως από την Αθήνα.

 

Οι ειδήσεις της Κατερίνης και της Πιερίας με ένα κλικ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ