Η Ινδία είναι η τιμώμενη χώρα της 84ης ΔΕΘ και οι προοπτικές ανάπτυξης των σχέσεων της με τη Βόρεια Ελλάδα είναι ενθαρρυντικές.
Η άνθηση και περαιτέρω ανάπτυξη των οικονομικών, εμπορικών και τουριστικών σχέσεων της Βόρειας Ελλάδας με την Ινδία εξετάστηκαν ενδελεχώς στο workshop που διοργάνωσε ο Τομέας Μακεδονίας και Θράκης του Υπουργείου Εσωτερικών, στο περίπτερο που διατηρεί εντός της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης, με τίτλο «Sikandar Mahan-Μέγας Αλέξανδρος: Σύγχρονοι δρόμοι πολιτισμού, τουρισμού και εμπορίου».
Χαιρετίζοντας την εκδήλωση ο Υφυπουργός Εσωτερικών κ. Θεόδωρος Καράογλου παρατήρησε ότι υπάρχουν μεγάλα περιθώρια βελτίωσης των ελληνο-ινδικών σχέσεων. Ειδικότερα για τη Μακεδονία και τη Θράκη έκανε λόγο για γόνιμο έδαφος συνεργασίας με την Ινδία στους τομείς της υψηλής τεχνολογίας, της καινοτομίας, της γεωργίας και του τουρισμού, επισημαίνοντας ότι ο αριθμός των Ινδών τουριστών προς τη χώρα μας τα τελευταία χρόνια καταγράφει αύξηση 60%.
«Από τη δυναμική συνεργασία που πρέπει να αναπτυχθεί, αμφότεροι οι λαοί μπορούμε να είμαστε πολλαπλά ωφελημένοι σε επίπεδο εξαγωγών, αμοιβαίας προβολής των συγκριτικών πλεονεκτημάτων κάθε περιοχής και ανταλλαγής καλών πρακτικών σε μια σειρά θεμάτων. Πλέον, η Ελλάδα είναι μια χώρα φιλική προς τις επενδύσεις και ενδιαφέρεται να αποκτήσει μια στρατηγικής σημασίας συνεργασία με την Ινδία» δήλωσε ο κ. Καράογλου, εκφράζοντας τη βεβαιότητα πως από τη στιγμή που φυτεύτηκε ο σπόρος του αμοιβαίου ενδιαφέροντος, οι διμερείς προσπάθειες θα αποδώσουν καρπούς.
Στην εισήγησή του ο Γενικός Σύμβουλος Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων Β΄, Προϊστάμενος του Γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Πρεσβείας της Ελλάδος στο Νέο Δελχί, κ. Βασίλειος Σκρόνιας, ευχαρίστησε τον κ. Καράογλου για την ευκαιρία που του έδωσε να παρουσιάσει στους Θεσσαλονικείς το πραγματικό πρόσωπο της Ινδίας, καθώς και τις επενδυτικές και εμπορικές ευκαιρίες που μπορούν να αναπτυχθούν ανάμεσα στις δυο χώρες. Ο κ. Σκρόνιας υπογράμμισε ότι η Ινδία είναι η πέμπτη οικονομική δύναμη στον κόσμο και πέραν των εμπορικών μας συναλλαγών το ελάχιστο οικονομικό αποτέλεσμα θα μπορούσε να προέλθει από την προσέλκυση τουριστών. Ακόμη παρατήρησε πως από το 1947 μέχρι σήμερα η Ινδία έχει καταγράψει μια επιτυχημένη πολιτική και αναπτυξιακή πορεία, ενώ σημείωσε ότι πρόκειται για μια «τεράστια χώρα, άγνωστη σε εμάς, με μεγάλες προοπτικές, η οποία φοβίζει τους Έλληνες επιχειρηματίες».
Τέλος, η Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης «ΔΗΜΩΦΕΛΕΙΑ» του Δήμου Καβάλας κα. Αναστασία Ιωσηφίδου, ανέλυσε πως το ισχυρό brand name «Μέγας Αλέξανδρος» μπορεί να ξεκλειδώσει τις αγορές της νοτιοανατολικής Ασίας. Όπως τόνισε χαρακτηριστικά, «ο Μέγας Αλέξανδρος είναι ένας ζωντανός μύθος στην υπηρεσία του πολιτισμού και του marketing».
Οι ειδήσεις της Κατερίνης και της Πιερίας με ένα κλικ.