«O ρόλος του Βουλευτή Πιερίας δεν είναι να παραμένει σιωπηλός αλλά να αναλαμβάνει
πρωτοβουλίες, να αναδεικνύει προβλήματα και να διεκδικεί λύσεις. Αυτό κάνω διαρκώς»,
τονίζει ο Σπύρος Κουλκουδίνας που ανέλαβε μια νέα κοινοβουλευτική πρωτοβουλία,
ζητώντας να καλυφθούν, κατά προτεραιότητα, τα κενά παράλληλης στήριξης στα σχολεία
της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Πιερία.
Ο Σπύρος Κουλκουδίνας επισημαίνει ότι τα κενά στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην
Πιερία τόσο στις ειδικότητες της γενικής αγωγής όσο κυρίως στην ειδική αγωγή και
εκπαίδευση είναι μεγάλα και σημαντικά και απαιτούν άμεση αντιμετώπιση.
Είναι χαρακτηριστικό ότι συγκεκριμένα στην ειδική αγωγή οι ανάγκες για εκπαιδευτικούς
παράλληλης στήριξης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας παραμένουν ακάλυπτες.
Από τα 39 κενά όλων των ειδικοτήτων που δηλώθηκαν στην ειδική αγωγή, καλύφθηκαν
μόλις τα 9 με τις πρόσφατες προσλήψεις αναπληρωτών.
Το γεγονός αυτό σημαίνει ότι οι ήδη υπάρχοντες εκπαιδευτικοί μοιράζονται σε δύο και
τρεις μαθητές, με αποτέλεσμα οι μαθητές να παραμένουν χωρίς την πλήρη κάλυψη από
εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης για όλες τις ώρες που τους αναλογούν.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι διανύουμε ήδη το δεύτερο μήνα του διδακτικού έτους και με την
επόμενη φάση προσλήψεων να ορίζεται στους προσεχείς μήνες, αντιλαμβάνεται κανείς την
ανάγκη στήριξης ενός τόσο ευαίσθητου τομέα που έχει ως άμεσα ωφελούμενους τα παιδιά
που χρήζουν στήριξης.
Ο κ.Κουλκουδίνας τονίζει την ανάγκη πρόσληψης αναπληρωτών προς κάλυψη όλων των
κενών στη γενική και ιδιαίτερα στην ειδική αγωγή με εκπαιδευτικούς παράλληλης
στήριξης στην κοινοβουλευτική του παρέμβαση.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της κοινοβουλευτικής παρέμβασης του κ.Κουλκουδίνα
στον Υπουργό Παιδείας:
Ε Ρ Ω Τ Η Σ Η
Προς Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού
κ.ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗ Κυριάκο
ΘΕΜΑ: «Κάλυψη των κενών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και ιδιαίτερα στην
ειδική αγωγή και εκπαίδευση»
Κύριε Υπουργέ,
Τα κενά στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στην Πιερία τόσο στις ειδικότητες της γενικής
αγωγής όσο κυρίως στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση είναι μεγάλα και σημαντικά και
απαιτούν άμεση αντιμετώπιση.
Είναι χαρακτηριστικό ότι συγκεκριμένα στην ειδική αγωγή οι ανάγκες για εκπαιδευτικούς
παράλληλης στήριξης παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας παραμένουν ακάλυπτες.
Από τα 39 κενά όλων των ειδικοτήτων που δηλώθηκαν στην ειδική αγωγή, καλύφθηκαν
μόλις τα 9 με τις πρόσφατες προσλήψεις αναπληρωτών.
Το γεγονός αυτό σημαίνει ότι οι ήδη υπάρχοντες εκπαιδευτικοί μοιράζονται σε δύο και
τρεις μαθητές, με αποτέλεσμα οι μαθητές να παραμένουν χωρίς την πλήρη κάλυψη από
εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης για όλες τις ώρες που τους αναλογούν.
Λαμβάνοντας υπόψη ότι διανύουμε ήδη το δεύτερο μήνα του διδακτικού έτους και με την
επόμενη φάση προσλήψεων να ορίζεται στους προσεχείς μήνες, αντιλαμβάνεται κανείς την
ανάγκη στήριξης ενός τόσο ευαίσθητου τομέα που συνδέεται άμεσα με το δικαίωμα των
παιδιών, που χρήζουν ειδικής στήριξης, στην εκπαίδευση.
Κατόπιν των ανωτέρω ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
1. Ποιος είναι ο σχεδιασμός του Υπουργείου Παιδείας προκειμένου να καλυφθούν οι
κενές θέσεις προσωπικού στις δομές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Πιερία;
Ο Ερωτών Βουλευτής
Σπυρίδων Κουλκουδίνας
Βουλευτής Πιερίας