Μενού Κλείσιμο

Επίσκεψη του 15ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης στο Γαλλικό και Γερμανικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης

Την Πέμπτη 28 Μαρτίου 2024 οι τάξεις  Ε’ και Στ’ του σχολείου μας και πιο συγκεκριμένα τα τμήματα της Γαλλικής και Γερμανικής Γλώσσας επισκέφθηκαν το Γαλλικό και Γερμανικό Ινστιτούτο αντίστοιχα και συμμετείχαν σε εκπαιδευτικές δράσεις  που διοργανώνουν οι συγκεκριμένοι φορείς εντός της σχολικής χρονιάς για τα σχολεία της Βορείου Ελλάδος. 

Οι μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων της Γερμανικής Γλώσσας συμμετείχαν στο εργαστήριο με τίτλο: «Μυστήριο στο Düsseldorf» όπου και έπρεπε να υποδυθούν το ρόλο των ντεντέκτιβ και να ανακαλύψουν μια εξαφανισμένη επιστήμονα αναζητώντας στοιχεία και βρίσκοντας τη λύση μέσα από κρυμμένες λέξεις. Είχαν επίσης την ευκαιρία να δουν ένα κομμάτι από το τοίχος του Βερολίνου και να περπατήσουν στον κήπο με τα αγάλματα που είναι ένα κομμάτι από το «όνειρο» του Goethe. 

Οι μαθητές και μαθήτριες των τμημάτων της Γαλλικής Γλώσσας επίσης συμμετείχαν, στο πλαίσιο του εορτασμού του μήνα της Γαλλοφωνίας και του αφιερώματος στη γαστρονομία,  σε σχολικό γαστρονομικό εργαστήρι με τίτλο: «Ταξίδι στην Προβηγκία» 

Οι καθηγητές του Λυκείου Aristide Briand Orange και o διακεκριμένος Γάλλος σεφ, Λοράν Γκαμπρά με 11 μαθητές τους  ήταν εκεί  για να γνωρίσουν στους  Έλληνες μαθητές/ τριες των δύο τελευταίων τάξεων του Δημοτικού τη γαλλική γαστρονομία μαθαίνοντας ταυτόχρονα την άξια της σωστής διατροφής. 

Οι μαθητές μας έπαιξαν με τις 5 αισθήσεις, γεύτηκαν γαλλικά εδέσματα και έμαθαν για το πώς παρουσιάζουμε ένα σωστό τραπέζι και πώς συμπεριφερόμαστε γύρω από αυτό. 

Οι εντυπώσεις και από τις δύο επισκέψεις ήταν εξαιρετικές και ευχαριστούμε θερμά τους υπευθύνους και των δύο Ινστιτούτων. Ένα μεγάλο ευχαριστώ επίσης στις συνοδούς εκπαιδευτικούς  κα. Ελένη Συμεωνίδου και κα. Δαμασκηνού Ανθή . Επίσης ευχαριστούμε το τμήμα τουριστικών λεωφορείων των Αστικών ΚΤΕΛ Κατερίνης για την άψογη συνεργασία. 

Σοφία Αργυροπούλου 

Διευθύντρια 15ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης 

Οι ειδήσεις της Πιερίας με ένα κλικ.