Δύο συνεργεία άμεσης επέμβασης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για έκτακτες ανάγκες σε τέσσερις κομβικούς οδικούς άξονες
Δυο οχήματα έκτακτης ανάγκης και άμεσης επέμβασης σε οδικούς άξονες της Θεσσαλονίκης, της Χαλκιδικής, της Ημαθίας και της Πέλλας διαθέτει πλέον η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Μετά την υπογραφή των σχετικών συμβάσεων των Τεχνικών Υπηρεσιών της Περιφέρειας από τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολο Τζιτζικώστα, τα δυο οχήματα βρίσκονται καθημερινά σε επιφυλακή για έκτακτα συμβάντα σε συγκεκριμένους οδικούς άξονες του δικτύου ευθύνης της Περιφέρειας.
Τα δυο οχήματα άμεσης επέμβασης είναι επανδρωμένα με κατάλληλο τεχνικό συνεργείο, το οποίο βρίσκεται σε επιφυλακή όλες τις ημέρες, συμπεριλαμβανομένων αργιών και εορτών και από τις 6.00’ το πρωί μέχρι τις 22.00’.
Όπως τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας, «στο πλαίσιο της διαρκούς συντήρησης του οδικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας, η Περιφέρεια υλοποιεί ένα μεγάλο πρόγραμμα, ώστε και να αποκαθιστά τις βλάβες σε σύντομο χρονικό διάστημα και να βελτιώνει τις συνθήκες μετακίνησης κατοίκων και επισκεπτών. Συνεργεία των Τεχνικών Υπηρεσιών μας φροντίζουν ώστε οι δρόμοι να έχουν το μέγιστο δυνατό επίπεδο ασφάλειας, με καθημερινές παρεμβάσεις στις εθνικές και επαρχιακές οδούς. Πέρα όμως από τις τακτικές συντηρήσεις, προκύπτουν και έκτακτα συμβάντα στους δρόμους, για τα οποία φροντίσαμε να υπάρχουν πλέον δυο κινητά συνεργεία άμεσης επέμβασης, σε κομβικούς οδικούς άξονες με υψηλούς φόρτους κίνησης. Στην προσπάθειά μας θέλουμε και τη συνδρομή των συμπολιτών μας, ώστε να επισημαίνουν τυχόν προβλήματα που εντοπίζουν στο οδικό δίκτυο για να είναι άμεση η όποια επέμβαση. Πρώτο μας μέλημα είναι η ασφάλεια των μετακινουμένων σε όλους τους δρόμους ευθύνης μας και η συντομότερη δυνατή αποκατάσταση των προβλημάτων, που ανακύπτουν. Σε αυτή την προσπάθεια για ασφαλείς και άνετες μετακινήσεις, για καλύτερους δρόμους, είμαστε όλοι μαζί».
Αποστολή των συνεργείων είναι η άμεση επέμβαση για την αποκατάσταση βλαβών ή την άρση επικίνδυνων καταστάσεων στους δρόμους που εποπτεύουν. Περιλαμβάνονται περιπτώσεις που θέτουν σε άμεσο κίνδυνο την ασφάλεια των μετακινουμένων, όπως:
-Ύπαρξη ογκωδών ή βαρέων αντικειμένων στο οδόστρωμα.
-Νεκρά ή τραυματισμένα ζώα στο οδόστρωμα.
-Πτώση δένδρων ή ιστών στο οδόστρωμα.
-Ύπαρξη λάκκων ή σημειακών βλαβών στο ασφαλτικό οδόστρωμα.
-Ρύπανση οδοστρώματος από επικίνδυνες λόγω ολισθηρότητας ουσίες.
-Συσσώρευση φερτών υλών ή λίθων στο οδόστρωμα από καταπτώσεις πρανών.
-Κατεστραμμένα μεταλλικά στηθαία ασφαλείας και μέσα σήμανσης, τα οποία καταλαμβάνουν μέρος του οδοστρώματος.
-Καλύμματα φρεατίων που έχουν αφαιρεθεί ή καταστραφεί.
-Τοπική συγκέντρωση επιφανειακού νερού ύστερα από έντονη βροχόπτωση ή καταστροφή υπογείου δικτύου.
Τα οχήματα πραγματοποιούν καθημερινά επιθεώρηση των δρόμων που ανέλαβαν να εποπτεύουν και βρίσκονται σε επιφυλακή προκειμένου να επέμβουν όποτε απαιτείται.
Το ένα από τα δύο οχήματα άμεσης επέμβασης εποπτεύει την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών, από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» μέχρι τα Μουδανιά και όλο το μήκος του οδικού κυκλώματος της Κασσάνδρας Χαλκιδικής, όπως επίσης και την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Γαλάτιστας – Αρναίας – Παλαιοχωρίου. Συγκεκριμένα έχει στην ευθύνη του:
1.Την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών συμπεριλαμβανομένων των παράπλευρων δρόμων από τον ισόπεδο κόμβο της Κ. Καραμανλή με Βούλγαρη στη Θεσσαλονίκη μέχρι τον ανισόπεδο κόμβο των Μουδανιών προς τα επαρχιακά κυκλώματα Κασσάνδρας και Σιθωνίας Χαλκιδικής.
2.Την επαρχιακή οδό Μουδανιών – Κυκλώματος Κασσάνδρας από τον ανισόπεδο κόμβο Μουδανιών με την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Μουδανιών μέχρι τον κυκλικό κόμβο της Κασσανδρείας Χαλκιδικής. Εντάσσεται και το νέο τμήμα Ποτίδαια – Κασσανδρεία, όχι όμως το παλαιό, ενώ εξαιρούνται τα τμήματα στα οποία εκτελούνται έργα ανακατασκευής της οδού από την «Εγνατία Οδός ΑΕ».
3.Το οδικό τμήμα από το αεροδρόμιο «Μακεδονία» (γέφυρα Ανθεμούντα) μέχρι την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Νέων Μουδανιών (ανισόπεδος κόμβος Προφήτη Ηλία).
4.Την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Γαλάτιστας – Αρναίας – Παλαιοχωρίου στο τμήμα από τα όρια του νομού Χαλκιδικής μέχρι τη διασταύρωση της Μ. Παναγιάς. Περιλαμβάνεται και το παλαιό και το νέο τμήμα.
Το δεύτερο όχημα εποπτεύει την περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης, από τον ανισόπεδο κόμβο με τον άξονα ΠΑΘΕ μέχρι τον κόμβο Κ13 (νοσοκομείο Άγιος Παύλος), αλλά και την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Έδεσσας από τη γέφυρα του Δενδροποτάμου στην οδό Μοναστηρίου, προς Χαλκηδόνα, Γιαννιτσά και μέχρι τον ισόπεδο κόμβο στο Μελίσσι (περιλαμβάνεται και το παλαιό και το νέο τμήμα).
Οι ειδήσεις της Πιερίας με ένα κλικ.