Μενού Κλείσιμο

Από τον Εμπορικό Σύλλογο Κατερίνης για εργαζόμενους σε εμπορικές επιχειρήσεις

Κατάρτιση με επιδότηση

Την πρόθεσή του να υλοποιήσει επιδοτούμενα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης, ανακοίνωσε ο Εμπορικός Σύλλογος Κατερίνης. Τα προγράμματα θα αφορούν εργαζομένους επιχειρήσεων που απασχολούν έως 49 άτομα (μαζί με τα υποκαταστήματα) και συνολικής διάρκειας 40 ωρών

Το ενδιαφέρον του προγράμματος είναι ότι οι εργαζόμενοι θα λάβουν έως και 200 ευρώ, αφού για κάθε ώρα κατάρτισης θα επιδοτούνται με 5 ευρώ. Πέρα από το οικονομικό όφελος, θα τους χορηγηθεί πιστοποιητικό παρακολούθησης προγράμματος, ενώ τα μαθήματα θα υλοποιηθούν εκτός ωραρίου εργασίας και η παρακολούθησή τους είναι υποχρεωτική.

Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στο επιδοτούμενο πρόγραμμα κατάρτισης μπορούν να καταέσουν την σχετική αίτηση έως σήμερα Παρασκευή. Την αίτηση θα πρέπει να συνοδεύει υπεύθυνη του καταρτιζόμενου. Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας, νόμιμο παραστατικό της αρμόδιας ΔΟΥ για τη διασταύρωση του ΑΦΜ, νόμιμο παραστατικό από ασφαλιστικό φορέα για τη διασταύρωση του ΑΜΚΑ και του ΑΜΑ, αποδεικτικό εκπαιδευτικού επιπέδου και φωτοτυπία της σελίδας του Βιβλιαρίου Τραπέζης του καταρτιζόμενου, στην οποία να φαίνεται καθαρά ο αριθμός λογαριασμού ΙΒΑΝ.

Τα πρωτότυπα δικαιολογητικά, οι αιτούντες θα πρέπει να τα προσκομίσουν στα γραφεία του Εμπορικού Συλλόγου Κατερίνης (16ης Οκτωβρίου 2, Κατερίνη Τηλέφωνο: 2351027713)

Τα θέματα πάνω στα οποία θα γίνει η κατάρτιση είναι:

-Social media & εργαζόμενοι.

-Ηλεκτρονικοί υπολογιστές

-Διαχείριση κρίσιμων περιστατικών στο χώρο εργασίας.

-Βασικές δεξιότητες πληροφορικής.

-Πρόσωπο και ρόλος στα πλαίσια της επαγγελματικής ομάδας.

-Η επικοινωνία στην εργασία, επαγγελματική συμπεριφορά και διαχείριση άγχους – θυμού και συγκρούσεων.

-Διαχείριση χρόνου – Διαχείριση στρες time and stress management

-Η βελτίωση της επικοινωνίας.

-Υγιεινή και ασφάλεια στην εργασία.

-Εισαγωγή στην προστασία προσωπικών δεδομένων (GDPR)

-Η τέχνη των επιτυχημένων διαπραγματεύσεων.

-Marketing και πωλήσεις σε περιόδους κρίσης.

-Τεχνικές επικοινωνίας στο χώρο εργασίας – εξειδικευμένα θέματα εξυπηρέτησης πελατών (customer service)

-Σύγχρονη μεθοδολογία της πώλησης σε περίοδο κρίσης.

Ενημέρωση από την εβδομαδιαία εφημερίδα Επτά. Οι ειδήσεις της Κατερίνης και της Πιερίας με ένα κλικ.

Ακολουθήστε μας:
FB: Εφημερίδες Επτά & Πολιτεία
YouTube: Εφημερίδες Επτά & Πολιτεία

Instagram: efimerides_epta_politeia

Οι ειδήσεις της Κατερίνης και της Πιερίας με ένα κλικ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ